شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قيمت خانه در دبي.

طرفداران ياس

۳ بازديد

از كدام فروشگاه،خريد خانه در دبي را مي توان به راحتي انجام داد؟

مزاياي خريد خانه ويلايي در دبي

يكي از مهمترين مزاياي خريد خانه ويلايي در دبي براي سرمايه گذاري ، تعداد محدود پروژه هاي ويلايي و تقاضاي بسيار بالا براي خريد و اجاره آنهاست و از اين رو رشد و برگشت سرمايه بالاتري را نصيب سرمايه گذاران مي كند.

پروژه هاي ويلايي دبي توسط شركت هاي بسيار معتبر و بزرگ دبي بصورت يك شهر ساخته مي شوند ، به طوري كه اگر دلتان نخواهد هرگز براي رفع نياز هاي خود مجبور به بيرون آمدن از آن نيستيد. در واقع تمام امكانات رفاهي در خود پروژه قرار داده شده است.

استخر هاي خصوصي در هر ويلا ، زمين هاي گلف ، رستوران ها ، بارها و مراكز خريد را در بيشتر پروژه هاي ويلايي دبي مي توان يافت.

شارژ ساليانه به مراتب پايين تر ويلا در دبي نسبت به آپارتمان يكي ديگر از مزاياي خريد خانه ويلايي در دبي است كه باعث برگشت بالاتر و سريع تر سرمايه مي شود.
شرايط و مراحل خريد ويلا در دبي

اصولا ملك ها در دبي براي خريد و سرمايه گذاري يا به صورت ويلا هستند يا به صورت آپارتمان. براي خريد ويلا در دبي يك شرط مهم و اساسي وجود دارد و آن هم اين است كه حتما ويلاي مورد نظر را براي خريد از مناطقي انتخاب كرده باشيد كه خريداران و سرمايه گذاران خارجي مجاز به خريد در آن مناطق باشند. در غير اين صورت امكان خريد آنها را نخواهيد داشت.

ما براساس اطلاعات و تجربه اي كه در زمينه خريد ويلا در دبي به مشتريان خود ارائه داده ايم ، به شما كمك مي كنيم تا ويلاي مناسب را بيابيد. در باقيِ موارد، راه پيچيده و نامفهومي وجود ندارد كه شما را از خريد ويلا در دبي به شيوه آسان دور نگه دارد و يا اصطلاحا شبيه سنگ اندازي براي خريد ويلا در اين شهر باشد.

شرايطي ميان شما و فروشنده ويلاي مورد نظر تعيين مي شود و در صورتي كه هر دو طرف با آن موافق باشيد و مشكلي وجود نداشته باشد، مراحل بستن قرارداد صورت مي گيرد. در ابتدا يك تفاهم نامه با نام MOU به امضا مي رسد و بعد از آن گواهي عدم اعتراض از طرف شركت سازنده درخواست مي شود كه به نام NOC شناخته مي شود.

بعد از اينكه مراحل مربوطه طي شد، اين گواهي صادر خواهد شد. اغلب مشتريان و خريداران براي خريد ويلا در دبي از اين مراحل اطلاعات چنداني ندارند، به همين دليل هميشه پيشنهاد مي شود كه به يك مشاور زبده اعتماد كنند. وقتي گواهي مذكور صادر شد، بايد به دفتر اداره اراضي دبي به همراه فروشنده سري بزنيد و مراحل واگذاري را به اتمام برسانيد. اين كار مانند انتقال مالكيت يك ويلا يا يك ملك به شخص ديگر در ايران است. بعد از آن سند جديد به اسم خريدار صادر و به او تحويل داده مي شود.

به سبب فراگيري مي توانيد به click here دنبال كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد