دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲
۱۸۷ بازديد

مي بايست بيان كرد تور لحظه آخري تركيه   با توجه به موقعيت كشور تركيه به عنوان نقطه ي صفري مابين آسيا و اروپا  هرساله مورد توجه تعداد بسياري از خانواده هايي كه قصد يك مسافرت چندهفته اي  خوب را دارا مي باشد قرار مي گيرد.

فرودگاه و زمان سفر به كوش آداسي:

در ماههاي تير و مرداد و شهريور كوش آداسي بيشترين دماي هوا را دارد و آفتاب نيز بسيار سوزنده است. اما بهترين فصل سفر به كوش آداسي از 15 خرداد الي 15 شهريور است. البته اين ماه ها از گرانترين ماه هاي سال است اما اگر بتوانيد اواخر ارديبهشت ماه تا اوسط خرداد ماه به كوش آداسي سفر كنيد از لحاظ قيمتي بسيار مناسب و همچنين در اين زمان آب و هواي بسيار معتدل و مطلوبي در انتظار شما خواهد بود. بسياري از ايرانيان در تعطيلات عيد به تركيه سفر مي كنند اما در اين موقع از سال هنوز استفاده از تفريحات آبي تا حد بسيار زيادي مقدور نيست.

بايد بدانيد كوش آداسي فرودگاه ندارد و براي رفتن به اين شهر ابتدا بايد با هواپيما به فرودگاه ازمير رفته و از آنجا حدود 1.5 ساعت با ماشين هاي كرايه و يا با وسايل حمل و نقل عمومي راهي كوش آداسي شويد.كوش آداسي
واحد پول و ساعت رسمي كوش آداسي:

بايد بدانيد كه واحد پول تركيه لير است كه حدودا 1200 تومان كشور ما مي‌شود. آب لوله كشي تركيه قابل شرب نمي باشد همچنين ساعت رسمي كوش آداسي حدود 1.5 ساعت از ايران عقب تر مي باشد فلذا ساعت پرواز برگشت به وقت آنجا مي باشد.

كوش آداسي
اطلاعات مفيد و تلفنهاي ضروري كوش آداسي:شماره تلفنهاي ضروري كه در سفر به كوش آداسي بايد همراه داشته باشيد: آتشنشاني 110، آمبولانس 112، پليس 155 و ژاندارمري 156

اميدواريم كه تور ارزان تركيه به شما خوش بگذرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.